Specyfikacja:
FORTE KOMPLEKSOWE CZYSZCZENIE SILNIKA DIESEL
W skład zestawu wchodzi:
FORTE ADVANCED DIESEL FUEL CONDITIONER - 400ML
FORTE DIESEL INJECTOR TREATMENT - 400ML
FORTE MOTOR FLUSH 400ML
1x Filtr paliwa do węży 8 mm
1x Wąż o grubości 8 mm, i długości 2 m (ucięty pod skosem)
2x Łączniki plastikowe do węży o grubości 8 mm
2x Metalowe zaciski 8-16 mm
Zalety:
1.KROK
FORTE DIESEL INJECTOR TREATMENT
Czyszczenie wtryskiwaczy i układu zasilania Forte Diesel Injector Treatment zapewnia skuteczność względem wszystkich rodzajów, w tym Comman Rail i pompowtryskiwaczy.
Preparat do usuwania zanieczyszczeń wewnętrznych takich jak: lepki lak i twardy nagar z końcówek wtryskiwaczy. Spowoduje odzyskanie prawidłowego kształtu strumienia wtrysku paliwa.
Produkt spełnia normę paliwa EN 590, jest dostosowany m.in. do silników, odpowiadających normie emisji spalin EURO 6
Specjalnie opracowany preparat do czyszczenia układu paliwowego, wykorzystujący olej napędowy zawierający biodiesel. Takie paliwo zawiera estry metylowe kwasów tłuszczowych i jest higroskopijne. Bio-dodatki reagują z wodą i wtryskiwane do silnika z paliwem, pod wysokim ciśnieniem i temperaturą, wywołują proces saponifikacji (zmydlania). Powstałe w tym procesie zanieczyszczenia zaklejają końcówki wtryskiwaczy.
- Odłączeniu przewodów paliwowych zasilający i powrotnych od listwy
- W miejsce fabrycznych przewodów wpinamy przedmowy serwisowe Flo-tec a ich wolne końce umieszczamy w puszcze z preparatem FORTE Diesel Injector Treatment
- Włączyć silnik, od tej chwili silnik pracuje na FORTE Diesel Injector Treatment, jedna butelka tj. 400 ml wystarcza na ok 20 minut pracy.
- W momencie gdy butelka jest już pusta należy wyłączyć silnik
- Odpiąć przewody serwisowe
- Wpiąć przewody fabryczne
2. KROK
FORTE ADVANCED DIESEL FUEL CONDITIONER
Środek czyszcząc wtryskiwacze diesla oraz cały układ zasilania. Spala się bezpopiołowo.
Przywraca prawidłowe dawkowanie paliwa i dopływ powietrza do cylindrów, polepszając spalanie tak, że silnik nadal spełnia zakładaną normę emisji spalin, oraz jest kompatybilny ze wszystkimi paliwami stosowanymi w nowoczesnych silnikach diesla (norma EN 590 i B30), w tym spełniających normy emisji spalin Euro 6.
Podczas oczyszczania układu, mieszanina paliwa i preparatu nadal spełnia normę paliwową EN 590 i nie powoduje gromadzenia się popiołu w filtrze cząstek stałych. Oczyszczanie przeciwdziała pojawianiu się kosztownych usterek w silniku.
- Dolać 1 butelkę FORTE Advanced Diesel Fuel Conditioner do 30 litrów paliwa. Żeby usterki się nie powtórzyły, należy potem stosować preparat profilaktycznie co 15 tys km.
3. KROK
FORTE NEW GENERATION MOTOR FLUSH
Jeśli chcesz, aby twój silnik pracował optymalnie, a właściwości dodatków uszlachetniających oleju działały poprawnie, a nie były zneutralizowane przez zanieczyszczenia, to zadbaj o to, aby wlać nowy olej do oczyszczonego układu olejowego.
Czyszczenie:
Układu smarowania z nagaru.
Pierścieni olejowych (odblokuje zapieczone pierścienie).
Dna miski olejowej z czarnego osadu.
Jest to jedna z niewielu płukanek na rynku które nie ścinają filmu olejowego podczas ich stosowania. Dzięki czemu można na niej przejechać do 30km, co powoduje że silnik jest płukany na obciążeniu, pozwala to na płukanie kanałów olejowych na zupełnie innym poziomie niż podczas stosowania płukanek na bazie nafty.
- Do starego oleju wlać 1 x Forte Motor Flush i wykonać jazdę oczyszczającą na dystansie ok 30 km , z niską prędkością obrotową diesel do 2100 obr/min.
4. KROK
- Wymienić olej wraz z filtrem olejowym.