Millers Nanodrive Nt Cfs 10W60 5l

MILLERS OILS

Czas realizacji: wysyłka w ciągu 48h

Wybierz Opakowanie:

Specyfikacja:

MILLERS NANODRIVE NT CFS 10W60 5L

W pełni syntetyczny wyczynowy olej silnikowy z formułą Triple Ester ( potrójnych estrów ) oraz cząstkami nano (Nanodrive). Przeznaczony do większych silników rajdowych i wyścigowych, z- jak i bez- turbosprężarek zwłaszcza tych użytkowanych w najtrudniejszych warunkach. Dzięki zastosowaniu cząstek nano, w znacznym stopniu redukuje tarcie. Wyczynowy olej silnikowy z formułą Nanodrive.

Używać bez żadnych dodatków w silnikach gdzie głównym kryterium jest moc silnika. Polecany do silników o pojemności od 2 litrów (z- lub bez- turbo).Maksymalna stała temperatura pracy: 125C, chwilowa maksymalna temperatura pracy: 150C.

Korzyści:
W pełni syntetyczny, estrowy olej wyczynowy z dodatkiem cząstek nano,
znaczną redukcję tarcia,
wydłużoną żywotność silnika,
niższą temperaturę pracy silnika,
większą moc i moment obrotowy,
większą niezawodność,
poprawę efektywności energetycznej,
znakomite właściwości chroniące podzespoły przed zużywaniem się.

Zalety:

KORZYŚCI:

Zapewnia o 26% niższe tarcie oraz wyższą ochronę przed zużyciem, w porównaniu do standardowego oleju silnikowego
Wykorzystanie polialfaolefin (PAO) i estrów syntetycznych dobranych specjalnie w celu zminimalizowania zawartości polimerów, zapewniało najlepszy możliwy film olejowy bardzo odporny na zerwanie i utratę lepkości w ciężkich warunkach.
W pełni syntetyczny olej zapewnia:

  • Wytrzymuje obciążenia do wielokrotnie większe niż olej mineralny.
  • Wysoką odporność na zerwanie filmu olejowego w celu maksymalnej ochrony.
  • Niesamowicie wysokie właściwości zimnego oleju, w celu zredukowania zużycia silnika przy jego włączaniu.
  • Znakomitą stabilność termiczną i odporność na utlenianie.
  • Synergiczna mieszanka trzech estrów ulepsza smarowanie, redukuje tarcie i zwiększa osiągi oleju.
  • CFS 10W60 został stworzony do ochrony dużych silników wyczynowych benzynowych i Diesel pracujących w ekstremalnych warunkach, np. wyścigi długodystansowe, rajdy, zarówno w silnikach atmosferycznych i turbodoładowanych.

Normy:

API SM/CF
ACEA A3/B4

Przewyższa wymagania API SM/CF oraz ACEA A3/B4.

Produkty podobne