Specyfikacja:
MILLERS NANODRIVE+ NT+ CFS 10W50 5L
W pełni syntetyczny, wyczynowy olej silnikowy z formułą Triple Ester (potrójnych estrów) oraz technologią Nanodrive Ultra Low Friction. Przeznaczony do zmodyfikowanych silników seryjnych, silników samochodów rajdowych, wyścigowych, zarówno z- jak i bez- turbosprężarek.
Polecany do silników wyczynowych oraz zmodyfikowanych seryjnych o pojemności zazwyczaj od 2 litrów (z- lub bez- turbo).
Pełna oferta MILLERS OILS na stronie sklepu
OIL PARTS PL
Zalety:
W pełni syntetyczny, wyczynowy olej silnikowy z formułą Triple Ester (potrójnych estrów) oraz technologią Nanodrive Ultra Low Friction zapewnia:
- testy w laboratorium wykazały o 15% niższy współczynnik tarcia, oraz o 17% większą ochronę silnika przed zużyciem niż dotychczasowy olej NT
- znaczną redukcję tarcia
- wydłużoną żywotność silnika
- niższą temperaturę pracy silnika
- większą moc i moment obrotowy
- większą niezawodność
- poprawę efektywności energetycznej
- znakomite właściwości chroniące podzespoły przed zużywaniem się.
PARAMETRY:
Maksymalna stała temperatura pracy: 125 C, chwilowa maksymalna temperatura pracy: 150 C
Do użytku w ostro eksploatowanych silnikach pojazdów, których producent zaleca olej 10w40.
Znacznie przewyższa wymagania API SM/CF oraz ACEA A3/B4.
Lepkość SAE…10w50
Gęstość przy 15 C…0,873
Lepkość kinematyczna w 100 C…17,1 cSt
Lepkość kinematyczna w 40 C… 106 cSt
Indeks lepkości…177
Temperatura krzepnięcia…-42 C
Temperatura zapłonu…210 C
Lepkość na zimno przy -25 C…7,000 cP maximum
TBN mg KOH/g…10