Specyfikacja:
MILLERS CRX 75W140 NT 1L
W pełni syntetyczny wyczynowy olej przekładniowy heavy duty do zastosowań ekstremalnych. W pełni syntetyczna baza oraz odporne na ścinanie modyfikatory lepkości. Zawiera cząstki nano, które w znaczny sposób redukuję tarcie i minimalizują straty mocy, zawiera dodatki EP.
Pełna oferta MILLERS OILS na stronie sklepu
OIL PARTS PL
Zalety:
Do użytku w wyczynowych skrzyniach biegów poddawanych dużym obciążeniom (np. wyścigi długodystansowe, duża moc i moment obrotowy): skrzyniach manualnych, zsynchronizowanych, kłowych, sekwencyjnych, skrzyniach reduktorowych, dyferencjałach hipoidalnych bez szper, które wymagają oleju API GL4 lub GL5.
Polecany do nowoczesnych przekładni wymagających w pełni syntetycznego oleju , zwłaszcza podczas intensywnego użytkowania na drogach i torach. Znakomity do przekładni takich jak: Hewland, Xtrac, Glebe Transmissions, ZF, Tran X, Elite Transmissions.
Uwaga: Nie zawiera modyfikatorów tarcia. Do szper płytkowych i skrzyni kłowych używaj CRX LS 75w140 NT.
CHARAKTERYSTYKA:
Spełnia lub przewyższa normy:
API MT-1, API GL5, API GL4, MIL-PRF-2105E, ZF TE-ML 05B, ZF TE-ML-02B
ZF TE-ML-07A, ZF TE-ML-12B, ZF TE-ML-16F, ZF TE-ML-17B
SAE 75W140