Specyfikacja:
MOTUL GEAR 300 LS 75W90 1L
Klasa jakości: API GL5
W pełni syntetyczny olej estrowy do skrzyń biegów i mechanizmów różnicowych o ograniczonym poślizgu w samochodach rajdowych i wyścigowych.
Katalog doboru oleju MOTUL na stonie sklepu
OIL PARTS
Kolor wizualny zielony
Klasa lepkości SAE J 306 75W-90
Gęstość w 20 ° C (68 ° F) ASTM D1298 0,904
Lepkość w 40 ° C (104 ° F) ASTM D445 109,6 mm² / s
Lepkość w 100 ° C (212 ° F) ASTM D445 16,4 mm² / s
Wskaźnik lepkości ASTM D2270 161
Temperatura zapłonu ASTM D92 200 ° C / 392 ° F
Temperatura krzepnięcia ASTM D97 -42 ° C / -43,6 ° F
Zalety:
W 100% syntetyczny olej przekładniowy do wszystkich przekładni mechanicznych samochodów wyczynowych i cywilnych o wysokich osiągach. Przeznaczony do synchronizowanych i niesynchronizowanychskrzyń biegów, przekładni głównych, dyferencjałów, przekładni rozdzielczych i redukcyjnych oraz dyferencjałów hipoidalnych wyposażonych w układy limited slip pracujących w najcięzszych obciążeniach i zróżnicowanych prędkościach obrotowych. 100% odporność na ścinanie (utratę lepkości), odporność warstwy smarnej w nawyższych obciążeniech. Doskonałe własności smarne zmniejszają do minimum tarcie i zużycie. Lepkość SAE 90 w wysokich temperaturach gwarantuje utrzymanie odporności filmu olejowego w najwyższych temperaturach a także wyciszenie przekładni. Niska lepkość w ujemnych temperaturach gwarantuje łatwą zmianę biegów.