Czyszczenie układu zasilania paliwa w silnikach Diesla
Wielu kierowców uważa, że samochody wyposażone w silnik Diesla częściej ulegają awarii, a te z kolei wiążą się ze znacznymi wkładami pieniężnymi.
Czy to prawda?
Z pewnością znajdziemy wiele argumentów za i przeciw, jednak należy wspomnieć o jednej niezwykle ważnej zasadzie – jeśli właściciel odpowiednio dba o swoje auto i użytkuje je zgodnie z przeznaczeniem, ryzyko powstania awarii nie jest zbyt duże.
Jest wiele możliwości zadbania o dobry stan techniczny samochodu. Może być to chociażby ekologiczna, nieobciążająca silnik jazda czy regularne przeglądy. Są jednak jeszcze inne, niezwykle skuteczne formy wsparcia dla mechanizmu Twojego auta z silnikiem Diesla.
Proponujemy Forte Diesel Fuel Conditioner.
To nowoczesny, profesjonalny preparat, przeznaczony do sprawnego czyszczenia całego układu paliwa, wraz z wtryskiwaczami. Dzięki swojej skuteczności już po pierwszym zastosowaniu widać efekty w postaci lżejszej jazdy oraz większej dynamiki silnika.
Wśród wielu zalet oferowanego przez nasza firmę rozwiązania jest chociażby:
- większa efektywność spalania – dzieje się tak dzięki oczyszczeniu całej instalacji, w tym również przewodów transportujących mieszankę do poszczególnych elementów silnika,
- uniemożliwia „kłaczkowanie” paliwa – proces ten mógłby zapchać filtr paliwa przez parafinę,
- zapobiega powstawaniu zanieczyszczeń w silniku – już niewielka ilość laku czy nagaru może spowodować zatkanie wielu części,
- ulepsza skład mieszanki – dzięki temu zmniejsza korekcję czasu wtrysku wtryskiwaczy,
- i wiele innych.
Dzięki specjalnej formule, dodawanej do paliwa (przy zastosowaniach indywidualnych), preparat Forte Diesel Fuel Conditioner przyczynia się do znacznego ograniczenia, a nawet zniwelowania różnego rodzaju problemów z rozruchem auta z silnikiem Diesla, a także polepszenia ich parametrów technicznych.
Oferowany przez nas artykuł wykorzystywany jest zarówno do zastosowań prywatnych, jak również do profesjonalnego czyszczenia silnika w warsztatach samochodowych. W pierwszym przypadku wystarczy wlać jedna dawkę (400 ml) do pełnego baku, regularnie co 15 tys. km.