Ceramizer Cs - Do Regeneracji Silnika

CERAMIZER

Czas realizacji: wysyłka w ciągu 48h

Specyfikacja:

CERAMIZER CS - DO REGENERACJI SILNIKA 

Ceramizer CS do silników czterosuwowych benzynowych, Diesla, LPG, CNG, BIO

masa netto: 4 gramy

Pełna oferta XADO na stronie sklepu

OIL PARTS PL

Ceramizer to preparat do regeneracji i zabezpieczania przed zużyciem powierzchni tarcia silnika. Regeneracja przeprowadzana jest bez demontażu urządzeń, w trakcie ich normalnej eksploatacji, wystarczy dodać preparat do oleju w silniku. Warstwa ceramiczno-metalowa narasta we wszystkich miejscach gdzie występuje tarcie metalu o metal, a w szczególności w miejscach zużytych (wytartych).

Warstwa ta wyrównuje i pokrywa mikrodefekty, rysy i deformacje powierzchni podlegających tarciu. Można to porównać do mikronadspawania cienkiej warstwy materiału w zużytych miejscach. Proces narastania warstwy trwa do około 1500 km przebiegu.

Promocyjna wymiana oleju z filtrem oleju* – więcej informacji na stronie sklepu

Poleca: OILPARTS PL

Zalety:

Główne korzyści z zastosowania Ceramizera:

  • Zmniejsza zużycia oleju.
  • Zmniejsza zużycia paliwa od 3 do 15 %.
  • Wycisza i wyrównuje pracę silnika, wyrównuje ciśnienia sprężania w cylindrach.
  • Nieznacznie poprawia dynamikę auta.
  • Regeneruje powierzchnie tarcia.
  • Ułatwia rozruch zimnego silnika.
  • Pozwala w wielu przypadkach uniknąć kosztownych napraw.
  • Zabezpiecza silnik przed zużyciem do 70 000 km (cenna korzyść w jednostkach mocno eksploatowanych).

Najwyższą efektywność w stosowaniu ceramizera, uzyskuje się przestrzegając ściśle zaleceń i instrukcji.

  • W trakcie całego procesu ceramizacji (1,5 tys. km lub 25 motogodzin) nie wymieniać oleju. Olej wymienić w terminie wymiany.
  • Ceramizer można mieszać z dowolnym rodzajem oleju i stosować do wszystkich rodzajów silników spalinowych: benzynowych, Diesla z: pompowtryskiwaczami, wtryskiem bezpośrednim typu common-rail, pompami sekwencyjnym i rozdzielaczowymi oraz silników zasilanych gazem, z turbodoładowaniem, z katalizatorem spalin, z sondą lambda.
  • Zaniżona doza ceramizera nie przyniesie oczekiwanych rezultatów obróbki.
  • Zawyżona (np. 2 x większa) doza ceramizera nie powoduje żadnych skutków ubocznych jedynie wydłuża się czas trwania obróbki.
  • Dla bardzo wyeksploatowanego (ponad 85% zużycia) silnika należy zwiększyć o 50% dawkę ceramizera.
  • Dla silników stosowanych w sporcie motorowym i w ekstremalnych warunkach eksploatacji, zaleca się podwojenie dawki ceramizera, w stosunku do ilości określonej w tabeli.

ZALECENIA:

  • Wykonać pomiar ciśnienia końca sprężania (przed i po obróbce) w cylindrach silnika - celem potwierdzenia skuteczności działania ceramizera.
  • Stosować na każdym etapie eksploatacji, najlepiej bezpośrednio przy wymianie oleju, aby jak najdłużej (do kolejnej wymiany oleju) kontynuować jazdę z ceramizerem.
  • Stosować przede wszystkim profilaktycznie, dla zabezpieczenia silnika przed skutkami tarcia, przedłużając znacząco jego żywotność i czas bezawaryjnej pracy.
  • Można stosować z każdym rodzajem oleju.
  • W trakcie pełnej obróbki (1500 km) nie wymieniać oleju.
  • Stosować razem z ceramizerem do paliwa, skrzyń biegów, tylnich mostów.

Produkty podobne